Sjekkliste for årlig oppdatering

Er du usikker på hvordan du skal gå frem for å oppdatere informasjonen om din virksomhet? Her finner du en oversikt over hva du trenger å gjøre, og lenker til skjemaer du skal bruke. Fristen for å oppdatere informasjonen er 1. februar. Faktura for 2023 sendes ut i begynnelsen av mars.

Skriv ut Nynorsk | English | 3. januar 2023

Endringer i årsverk, helsepersonellgrupper eller kontaktopplysninger?

Er du usikker på hvilke opplysninger NPE har om din virksomhet, åpner du et nytt skjema i lenken over. Har du ingen endringer, trenger du ikke sende inn på nytt. Oppføringen overføres automatisk og årets faktura beregnes på dette grunnlaget.

Endringer i adresser?

Oppdatere hvordan du mottar faktura?

  • Vi tilbyr EHF-faktura, e-post-faktura og Digipost-faktura. Les mer her.

Endringer i organisasjonsform fra 2023?

Ikke tilskuddsplikt lenger, blitt ansatt eller avsluttet praksis?

  • Da må du melde ut virksomheten din i dette skjemaet. Hvis utmeldingen skal gjelde for hele 2023, benytt dato 01.01.2023.

Har du spørsmål?

Send e-post til npeprivat@npe.no og vi svarer deg så fort vi kan.