Sjekkliste for oppdatering og utmelding
Er du usikker på hvordan du skal gå frem for å oppdatere informasjonen om din virksomhet? Her finner du en oversikt over hva du trenger å gjøre, og lenker til skjemaer du skal bruke. Fristen for å oppdatere informasjonen er 1. februar. Faktura for 2021 sendes ut i begynnelsen av mars.
Endringer i årsverk, helsepersonellgrupper eller kontaktopplysninger?
- Da må du oppdatere elektronisk i dette Altinnskjemaet.
Er du usikker på hvilke opplysninger NPE har om din virksomhet, åpner du et nytt skjema i lenken over. Har du ingen endringer, trenger du ikke sende inn på nytt. Oppføringen overføres automatisk og årets faktura beregnes på dette grunnlaget.
Endringer i adresser?
- Da må du oppdatere i Enhetsregisteret (Altinnskjema)
Endringer i organisasjonsform fra 2021?
- Først må du melde ut gammel virksomhet i dette Altinnskjemaet
- Etterpå må du melde inn ny virksomhet i dette Altinnskjemaet
Ikke tilskuddsplikt lenger, blitt ansatt eller avsluttet praksis?
- Da må du melde ut virksomheten din i dette skjemaet. Hvis utmeldingen skal gjelde for hele 2021, benytt dato 01.01.2021.
Har du spørsmål?
Send e-post til npeprivat@npe.no og vi svarer deg så fort vi kan.