IKT-support for sakkyndige

NPE fjernsupport

Windows og Mac

Link til NPE fjernsupport

Skriv ut Del 8. desember 2017

Nynorsk versjon

Del artikkel på startsiden

IKT-support er brukerstøtte for NPE og Helseklage.

NPE fjernsupport kan du laste ned hvis du trenger hjelp til å løse et problem på pc'en eller Mac'en din. Vi kan da fjernstyre den, slik at du ser hva vi gjør og vi kan da lett vise deg hva som må gjøres. 

Her finner du informasjon om hvordan du som sakkyndig vil jobbe med Isak, vårt digitale saksbehandlingssystem.

Verktøy for digitalt arbeid (sakkyndige)

Epost: itsupport@nhn.no

IKT Support kan nås på telefon 22 99 46 99.

Åpningstider for support:

Mandag - fredag: kl 08.00 - 20.00

Lørdag: kl 10.00 - 14.00

Unntak:

Påske: man - tirs kl 08.00 - 15.30, ons kl 08.00 - 12.00

Juli måned: man - fre kl 08.00 - 15.30

Romjulen: kl 10.00 - 15.30

Vakten vil ikke være tilgjengelig på «røde dager» (dvs. søndag- og helligdager), julaften og nyttårsaften.